Ozlemmmmm sezeryanda 5 ay oncesi tuplerimi de baglattim cok afaki bi sure uzamiyor baglanma esnasinda kisa bir islem ilk sezeryanim oldugu icin agriyi tam kestiremiyorum tuolerden kaynakli mi ama bence sezeryanin aci ve agrisiydi diye dusunuyorum hastanede sabahi zor ettim agridan diger iki dogumum normaldi arada kasıklarımda yanma olmustu ama gecti sukur suan gayet memnunum cok buyuk rahatlikmis