Efnan-77 36+4 günlüğüm karnımdan kasıklara doğeu iniyo gibi bi ağrı var belimde sızlıyor gibi belden gelen şiddetli bi ağrı yok ama kasıklarımdaki o ağrı 5 dk bir 4 kere girdi ve ter aatmaya başladım bebekte çok hareketli
nilay0924 Yakın günlerdeyiz. Nasıl oldunuz? Bende de aksamları kasık ağrısı var çok fazla. Akşam üzerinden beri de regl ağrısına benzer bir ağrı gelip gidiyor.