Bir süredir iç çamaşırımda ıslaklık oluyor mesela ceviz kadar bazen olmuyor doktorda suyun sınırda demişti. Korkuyorum acaba azar azar su mu sızıyor diye. İdrar desem öyle sıkışık olmuyorum neden kaçsın diyorum başına böyle bir şey gelen var mı? Doktora soran falan oldu mu acaba