Burcucalar Merhaba. İdrar yollarımda aşırı derece de enfeksiyon çıktı 12 haftalık hamileyim acaba bebeğe birşey olur mu? Daha yeni farkettik ya da buzamana kadar etkilemiş olurmuydu? Çok korkuyorum
Sevilay07 Burcucalar canim bende 11+2 yim. Aynen bizde gec farkettik. Antibiyotik kullaniyorum. Cok su iciyorum.Bide eger bulabilirsen kizilcik suyu ic.
Burcucalar Sevilay07 valla bilmiyorum ne olacak böyle. Bana da ilaç verdi ama bebeğe bir etkisi olur mu olmaz mı çok korkuyorum. Bi de seninde mide bulantını daha fazla tetikledi mi?
Sevilay07 Burcucalar bende hic mide bulantısi olmadi canim o yüzden bilmiyorum ama cok agri yapti. Idrarimi yaparken cok acimaya baslamisti