Benimde kuru oksurukle basladi sonradan bogaz agrisi ve ates olunca dun hastaneye kaldirildim gece boyu serumlar takildi kadin dogum doktorum bebegi kontrol etti nst ye bagladilar sonra ates cok olunca dahiliyeye yonlendirildim bogaz enfeksiyonu olmusum ondanmis atesimin olmasi serum takildi sonrasinda dahiliye doktoru parol ve augmentin antibiyotik yazdi korktum kullanmak icin tekrar kendi doktoruma sordum kullan sorun olmaz enfeksiyon tehlikeli bebek icin dedi once Allaha sinip sonra doktora guvenip ilaclara basladim mecbur ...35+3 gunluguz Rabbim cumlemize sifa versin gercekten cok zor ... Mutlaka doktora gorunun derim dunden beri neler cektim anlatamam rabbim beterinden korusun...