Ays-0 Nur1999 az önce geldi siparişim beğendim güzel olmuşlar, 1 hafta önce sipariş verdim bugün geldi öneririm
Cansu-2600 dorugun_annesi1 Bende burdan sipariş vermeyi düşündüm ama fiyatları çok uygun diğer yerlere göre diğer yerler en ucuz 25 diyordu o yüzden bı korktum dolandiricimi acaba diye
dorugun_annesi1 Nur1999 iletişim sağlayıp siparişi oluşturduktan 1 hafta sonra kargoya verildi. Adanada yaşıyorum ben Perşembe günü kargoya verildi cuma günü dağıtım şubesine gelmişti ben cumartesi teslim aldım çikolatalarım da erimemişti hiç tadı da güzell
dorugun_annesi1 Cansu-2600 benim arkadaşım da sipariş vermişti tereddüt etmeden verdim bende güzel geliyor güvenebilirsinizz