MNesemm Kızlar sizi bir sorum olcakti Cook merak ediyorum şuan adete 4 gün kaldı ben tabi yine test yaptım pozitif çıktı ama hep silik hiç koyulasmiyor erken gebelik testleri hep böylemi çıkıyor yoksa bilgisi olan yazin
MollyCo MNesemm ben dün beta verdim 21, hala erken gebelik testi o kadar silik ki negatif denecek kadar. Kan verin bence
Ayse0575 MNesemm tabi beta değeriniz şuan çok küçük olduğu için net belli olmaz. Adet geçince yapacağınız testler daha doğru sonuç verir. Sabredemiyorsanız bi kan testi verin😊
MNesemm Ayse0575 cnm eşim adeti bekle diyor kesin sonuç olur diyor sadece merak ediyorum acaba testler niye böyle cikiyor
Booksandcats MNesemm  benim 5 gün gecikmeyle böyle çıkmıştı ama geç döllenme olmuş böyle çıktığında da kan vermiştim 227 çıkmıştı betam
Zer_eftelya Booksandcats bende 5. Gün gecikmede bunun biraz daha silik hali çıktı, yarın kan vermeye gideceğim inşallah benim sonucumda olumlu olur