Hilalll1616 Biranne_64 eviniz uzak olduğu için eve gitmek dert demiştim ben de zaten 😅 benim yürüme 5 dk mesela evde olmayı tercih ederim; ama sizin gibi uzak mesafede zor gerçekten, inşallah bir hal çaresi bulunur
Biranne_64 Hilalll1616 bugün büyük ihtimalle çıkarım artık diğer oğlumu özledim kendi evime gitmem ama. Kendi evime gitsem akşama dogururum aslında çünkü yok hem uzun hemde çok kötü 😅