Ayse0575 Semagzll ikiz gebeliği hiç bilmiyorum ama yani bence tekli gebeliğe göre daha fazla yük biniyor sizin normal olabilir. Gebelikte zaten her şeye normal diyorlar 😅
Tomucuk12 Ayse0575 pıhtılasma problemi benim de var zaten iğne kullanıyorsunuzdur onun cok faydası olur.. hormonlardan hepimiz her şeyden ETKİLENİYORUZ kendinizi uzak tutun bu tarz şeylerden her şey çok güzel olacak
Ayse0575 Tomucuk12 ay inşallah çok ihtiyacım var Allah razı olsun motiveniz için. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız ya ❤️🤲🏻
Tomucuk12 Ayse0575 Rica ederim canım ben de burada çok motivasyon ve güzel bir cevap aradım seni çok iyi anlıyorum ama şu an sana söylediklerim hepsi benim yaşadıklarım ve inandıkları rahat ol❤️❤️❤️
Ayse0575 Tomucuk12 ya aslında bi şey gelecekse başımıza onu değiştiremiyoruz ama insanız işte kabullenemiyoruz 🥹 Allahım bi daha sizede zor anlar yaşatmasın inşallah 🙏🏻 kaç haftalık hamileydiniz siz