Kızlar merhaba 2.gebeliğim ama ilkinde plansız sezaryen oldum sancı falan nedir bilmiyorum hiç. Şuan göbek deliği çevresinde sızı şeklinde bi sancım var acaba nst ye falan girsem çıkar mı sancı başka bi yerde yok kasıklarımda falan. Yalancı sancılar böyle mı oluyor.