esolinaaaaa Hastanede 4 saatte bir verdiler, bir gün yattım, 34 haftalıktım. Taburcu olunca 6 saatte bir kullanmaya başladım, aşırı baş dönmesi yapınca doktorum 8 saatte bire düşürdü. Şimdi 37+2′yim. Yarın kontrolüm var, doktor geçen hafta haftaya bırakalım demişti. Bugün son kez içiyorum muhtemelen