1prens1prenses_ Sizce hangisi? birde ben isimler karakteri belirliyor diye düşünüyorum Karakter özelliğini de bilen varsa yazar mı?
Caglacolak5237 1prens1prenses_ benimde Allah nasip ederse kızım olcak. Zülal inci istiyorum ismini ❤️
Reyhan_19 1prens1prenses_ öykü ismini çok seviyorum kaç tane öykü isminde kız çocuğu tanıdıysam hepsi güler yüzlü sakin çocuklar
nisamom_ 1prens1prenses_ masal adında bir tanıdığım var uysal bir çocuk maşallah gerçekten öyle isimler insanı yansıtıyor 😊
Ummuhnm 1prens1prenses_ bizde o iki isimi çok beğenmiştik ama çocuğuna anlamlı güzel bi isim koymak lazımmış öykünün de masalında hiçbir anlamı yok canım yinede siz bilirsiniz tabiki biraz daha araştırıp anlamlı güzel bi isim bulabilirsiniz 😊
Oyku1 1prens1prenses_ çok akıllı uslu bilmiş düzenli büyümüşte küçülmüş derler ya aynen öyle şımarık yaramaz bi çocuk değil 💕