12 haftalık oldum nerdeyse
Folik asit içip içmediği mi sormadı doktor kes veya kullan da demedi.
Geçen perşembe gittim en son ozaman bana gyno Ferro sanol demir ilacını yazdı
Bir daha ki randevuma 10 gün var sizce folik asiti kullanyim mi bırakayım mi? Ya kafam çok karışık