CasperBingo Haftadayım idrar yolu enfeksiyonu oldum bu yüzden sabah akşam aksef 500 kullanıyorum henüz randevuma 1 hafta var bugün de göğüslerimin eski haline döndüğünü fark ettim bir şey olmuş mudur başına gelen var mı