Geçen yıl 20 gün reglim gecikmişti.O kadar beklememin nedeni evdeki testlerin negatif çikmasiydi.Kan testi vermeye gitdim HCG değerim 1.40 çikti negatif dediler
Doktorum belki kist var dedi.Gitdim müayine zamani 6haftalik hamile olduğumu öğrendim🤷🏼♀️