Minnosunannesi49 Bu ayın 7 sinde iğne yaptım tabi öncesinde klomen kullandım 10 gün Ve 2 gün önce kanlarıma baktırdım BCG 113 hamilelik varmıdır yoksa iğnenin etkisi mıdır 19 gün oldu iğne yapalım normalde bugünde adet günüm henüz olmadım..
Busra-0760 Minnosunannesi49 doktorum 14 gün iğne etkisi oluyor demişti Eğer 1 hafta içinde adet olmazsan erken gebelik testi yap bence
Aynil710 Minnosunannesi49 hamilesiniz ignenin 13./14. Gün doktor kuzenime test yapabilirsin demisti igne etkisi 10/12 gun surer en fazla demisti ve iğne etkisi o kadar yuksek degerle gostermez 2 gun sonra tekrardan kan verin hamilesiniz insallah
Busra-0760 Minnosunannesi49 bence bekleyin kesin sonuç için hem gebe kaldıysanız beta nız da yükselir içiniz rahat etmesi açısından ama yarın da gidip kan tahlili verebilirsiniz betanız düzenli yükselmiş mi diye
Minnosunannesi49 Busra-0760 yarın tekrar hastaneye gidecem 6 yıldır bekliyorum inşallah vardır dua edin 🌸
Minnosunannesi49 @Aynil710 ayy inşallah ya hayırlısı baklm yarın sabah tekrar kan verecem en sin cuma günü vermiştim
Aynil710 Minnosunannesi49 bugun verebilirsin en sagliklisi 2 gunde 1 ayni yer ayni saatte beta baktirmak bugun verin bence iciniz rahat etsin
Sariyenin_annesi Sariyenin_annesi benimde adet olcam gün 120 di kizimda çatlama ignesi sonrasinda oldu ☺️ şimdi 17 aylik 2 çiye 10 cu haftada hamileyim 🤲
9000 Minnosunannesi49 canım bende o şekilde hamile kaldım benim 12.günde negatifti sonradan 14.günde test yapıp kan verdim o şekilde öğrendim 14 . Güne kalmaz iğne etkisi sen bi kan ver ama bence var gebelik
merysbaby Bence hamilesiniz hayırlı olsun, ben çatlatma iğnesinden 12 gün sonra test yaptığımda negatif çıkmıştı. Bir ay sonra hamile kaldım
sweetmom_ Minnosunannesi49 hayır değil. Testinizin ekran resmini paylasabilir misiniz size zahmet sizi yanlış yönlendirmeyelim.