Bebeğim 36 günlük oldu kızlar doktor mama takviyesi başladı çok sütüm olmuyor bazen ama gelen sütte yağlı doymadığı için bazen 30 bazen 60 cc mama veriyorum Sma optipro severek içiyor ama sanki hazımsızlık yapıyor 1 haftadır böyleyiz anlayacağınız bi gün kakasını yapsa 2 gün yapmıyor ah uh ediyor çok şükür öyle çok ağlama yaşamıyoruz sadece ıhlıyor ve yapamıyor mamaya yağ damlatıyorum doktor Metsil verdi ama işe yaramıyor gaz masajları zeytinyağı işe yaramıyor ne yapacağım kimyon içiyorum onada 1 çay kaşığı veriyorum çok şükür bu konuda kolik değil kolik olması için sürekli ağlaması gerekiyormuş sadece çok huzursuz uykuları bölünüyor nasıl yapacağım başka önerisi olan var mı sürekli bağırsaklarından ve midesinden sesler geliyor 🥲 inşallah en kısa zamanda kakasını güzelce kendi yapar 😕 doktor fitil vermedide birde comfort serisini hiç biryerde bulamıyorum hip combobiotic deniyelim diyorum ama eşimde bence mamasını değiştirmeyelim comfortunu bulup alalım severek içiyor zaten diyor ama bilemedim ya o daha kötü yaparsa diyor aklım karıştı ..