Aslisko kanama ilk iki gün normal dedi peçeteye surumce gelen bende de öyle oldu zaten ama eğer gelen şey sümüklü kıvamdaysa nişan canım benim de çatı muayenesinde 1 gün sonra 2 kere geldi ard arda günlerde doktorum bu nosan dedi ama 10 gündür dogurmadim hemen doğum olur diyemeyiz bekliycez dedi doktorum 37 de muayene oldum şuan 39 um dusun üstüne 2 cm de acilmam var ama bebis gelmiyor panik yapma sancin olursa gidersin zaten acile