Pembepanter hemşerim, topraaağaam 🤗🙋🏼😄 ben izmir de yaşıyorum ancak salihliye sürekli gidiyorum amcamın kızı iki doğumunuda medigüneş te yaptı çok memnun kaldı üstelik kiloluda bayağ bu yüzden hep sorunlu hamilelikler geçirdi ama her seferinde doktordan da hastaneden de memnun kaldı bilgin olsun...