__ozge___ Merhaba. Hamileliğinizin kaçıncı ayına kadar folik kullandınız? Benim doktorum 9 ay boyunca kullanmamı söylüyor ama kullandığım bütün ilaçlarda da folik var bu biraz fazla değil mi?
Essidiey __ozge___ İlk günden beri ocean mummy kullanıyorum. 29.haftadayım. Biraz fazla kilo aldığım için 3günde bire düşürdü ama kullanmaya devam ediyorum.
Ayssins0 __ozge___ bana da doktorum 9 ay kullanacaksin dedi bende fazla degil mi dedim vücuda fazla gelen folik asit idrarla atılır sıkıntı olmaz dedi
elif475475 __ozge___ fazlası önerilmiyor diye biliyorum ben. 12 haftadan sonra multivitamin kullanıyoruz
Zehra_ulgr3838 __ozge___ 13 hafta kullandım doktorum son kontrolumde daha etkili bir vitamin ilacı yazdı eczanenin deposunda yokmuş sipariş verdik biraz pahalı devlet karşılamıyor ama onu kullan artık folikasit kullanma dedi
rumeysa_1c Ben ilk günden beri kullaniyorum multivitamin olarak vermisti doktorum tek basina folik asit vermedi şuan da değiştirdi ilacımı icerigi daha zengin bir multivitamin verdi
__ozge___ Ayssins0 benim demir ilacımda folik var sonra regenesis kullanıyorum balık hapı onda da folik var bide ayrıca folicus kullanıyorum. Fazlası zararlı mı bilmiyorum ama bazı doktorlar kullanma folicus diyo kendi doktorum 9 ay kullanacaksın diyor
Tgb_smh Kızlar doktorum bana da berfol folik asiti verdi.Onu içince aşırı uyku hali mide bulantısı ve şişkinlik olduğunu farkettim bu normal bir durum mu yaşadınız sizde yoksa bana mı ağır geldi bu folik asit