Roonniee Gestasyonel diyabet her zaman her gebe de “şeker tüketimine dikkat etmekle” kontrol altına alınamayabilir. Bu yüzden gebelik şekeriniz var mı bunun bilinmesi çok önemlidir. Çünkü bu durum doğumsal anomalilerden bebek kayıplarına iri bebek veya amniyon sıvısının artması vb durumlara neden olabilir. Şeker yüklemesinde ikiye ayrılma gibi bir durum yok aslında doktorunu dinleyen bilimi tıbbı takip eden eğitimli bir kesim var, birde saldım çayıra mevlam kayıra deyip ordan burdan duyduklarını doktorunun sözlerinden üstün tutan bebeklerini riske atanlar var ben onları bir gruptan saymıyorum tez zaman da azalarak yok olmalarını diliyorum :) @NaimeYilmaz hanımefendi sizi etiketliyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum kime söylemeliyim şeker yüklemesi konusu maalesef mahalle arası muhabbete döndü birbirlerinden duyarak bunun gerekli olmadığını vs savunanlar artmaya baslıyor ve bu cok can sıkıcı. Hamilelerin doktorları dışındak kişilerle burda bu tarz tıbbi konularda “bilgi olmadan bilgi alışverişi” yapmalarını doğru bulmuyorum. Aynı şey folik asit içinde geçerli yanlıs bilgiler yayılmaya devam ediyor. Umarım bu konuda bir çare bulabilirsiniz.☺️🌺