Elfksogl https://resmim.net/i/W2G8U6 Kızlar 4 gün önce beta 2.38 gelmişti bugün beklenen regl günüm ama olamıyorum. Evde test vardı tekrar yaptım böyle çıktı benim gibi olup betası yükselen varmı ?
Eluf Elfksogl bende adetten 4gun önce verdm 1.6 çıktı negatif dedi doktor ama şuan iki gun adetm geçti bi kac gun sonra erken vercem kan. Git tekrar ver sen yükselmiş olabilir
canimyavrum_ Regliye 4 gun varken yapmistim 43.54 cikmisti birgun kalada yapmistim 135 kusure cikmisti
Elfksogl Geç döllenme olabilir mi acaba 1 hafta bekleyip tekrar mı versem benim gibi bir durum yaşayan yokmu sizin betanız gayet yüksek çıkmış
Elfksogl Eluf ilk idrarla yapmadım canım öğlen yaptım ikisinide erken gebelik testi ikisinde günün herhangi bir saatinde yapabileceğim yazıyordu