_Nazendeem Kızlar bu ay Ovulasyon testi kullanıyorum ve tam istediğim koyuluga gelmiyor dün yaptım biraz daha koyudu ve dün peçete akıntıyla beraber içinde pembe damarlı kan vardı o günü değerlendirdik sizce bu ne olabilir böyle olan var mi
Melike3506 _Nazendeem benimde testlerde sizinki gibi oluyor tam koyu olmadı hiç bir zaman testlerin 18 gününde pembe bir kanamam oldu sadece peçeteye gelen bir kaç kişiye sordum yumurtlama kanaması dediler siz en koyu olan günleri değerlendirin yine de ve test yapmaya devam edin
Melike3506 _Nazendeem benim bugün silikleşti tekrar dün pikti yine sanırım bugün yumurtlama oldu bayağı bayağı silik çünkü
_Nazendeem Melike3506 ayy bende anlamadım neden böyle oluyor ki posc olduğu için mi ama adetlerım düzenli olan kişiler her ay yumurtalama görmüyor mu ki sizde gebelık oluştu mu
Melike3506 _Nazendeem bende ilk defa bu ay denedim bat 15 eylül bekliyorum bakalım bende de pcos var ama ben 45 günde bir oluyorum
Melike3506 _Nazendeem inşallah alırız şuan için belirti yok bugünkü testim yine koyu çıktı tekrar mı yumurtlama oldu bilmiyorum çok koyu değil ama daha önce ki koyuluklarla aynı daha erken diye düşünüyorum belirti için
_Nazendeem Melike3506 belki gebelik vardır o yüzden kırmızı olmuştur burda böyle olup gebe olan çok var inşallah sizinde öyle olur canım
Melike3506 Melike3506 anlamadım 3 kere aynı koyululta oldu ve ertesi günler silikleşti 3 kere yumurtladım ya da sadece dündü yumurtlamam tam anlamıyorum bende ilk defa yapıyorum kçok koyu oluyor sonra ki gün silikleşiyor