Sevdasinan Merhaba iyi aksamlar arkadaslar vera hastanesine giden varmi dr tavsiyesi alabilirmiyim ayse hanim nasil
Sevdasinan HiraMerve1 amin insllah sizinde hayirlisi ile kucaginiza almak nasip olsun 🤗 az kalmis dogumunuza bana suan cok uzak gibi geliyor bir an evvel gelse haziran diyorm 🤗
Sinemdenizci Ben de Ayşe hanıma gidiyorum genel olarak memnunum. Ama Doğumla ilgili henüz hiç konuşmadık. Normal Doğum yanlısı mı yoksa sezeryan mı tercih ediyor bilemiyorum.