Qwert2211 Regl 2. günüm yarın doktora gideceğim aşılama yapmayı planlamıstık. Çatlatmalar malesef işe yaramadı . Bir çocuğum war ancak 5 yıldır 2. çocuğu düşünüyoruz. Var mı aşılamaya başlayacak birlikte bu yolda haberleşelim
Qwert2211 147258369 ilk defa yaptırıyorum aşılama. Gonal f 75 kullanıyorum 4 gündür. Bugün 50 ye düşürdü doktor çok fazla yumurtam gelişmiş . Çoğul gebelik riskin var dedi pazartesi tekrar gideceğim umarım iptal etmez tedaviyi . Sen ne aşamadasın
147258369 ilaç neden vermedi iğne verdi size bende klomen ilaç kullandım bu pazar gidip bakcak ona göre aşılama olcam
147258369 Qwert2211 bana herhangi bir iğne vermedi bugün kontrolüm vardı çarşamba günü aşılama yapılacak siz ne durumdasınız
Qwert2211 147258369 kaç yumurta gelişmiş canım senin . Ben yarın kontrole gideceğim yarın belli olacak benimde
Qwert2211 147258369 sayı olarak demedi bişey ozamn demi . Benım 5 yumurtan war çoğul gebelik riskin war dedi . Bende kabul ettim ama sanmıyorum hepsinin tutacağını . Belki hiç tutmucak bilmiyorum
Qwert2211 147258369 canım ben akşam 10 da çatlatma iğnemi oldum sana ne zaman yap dedi doktor . Benim işlem sabah 10 da yarın
ipeekseker Bende zeynep kamil hastanesinde tadevi goruyorum çarşamba gunu klomen kullanicam. 5 gun boyunca persembe gel dedi gidicem aşılama için gün verilcek
ipeekseker 147258369 bende pcos var. 5 çatlatma iğnesi denedik hic biri tutmadi. Gonal F 450lik bile kullandim. Tutunma vs oluşmadı. Aşılama yaptiricaz kismetse
147258369 ipeekseker hayırlısı olsun inşallah bende çarşsamba günü yaptırcam aşılama inşallah güzel haberler alırız
Qwert2211 ipeekseker bende 5 çatlatma tedavisi gördüm tutmayınca buna geçtik bakalım nasip inşallah gönlünce olur herşey
147258369 Qwert2211 2 tanesi güzel oluşmuş dedi çarşamba gününe istediğimiz seviyeye gelcek dedi oyüzden aşılama yapılacak
Anonim-C 147258369 merhaba kızlar 31 ağustosta oldum ben ilk aşılamamııı, sperm yıkama sonuçlarınız nasıldı? Ne kadar etkili oluyor aşılamada?