Merhaba anneler ilk gebeliğim çok normal hareketli geçerdi ama bu bebeğim aşırı hareketli bazen çok sert vuruyo his ediyorum içerde kıpır kıpır, sorum şu bu bazen beni güçsüz yapıyor nefesim kesilebiliyor nasıl desem tansiyonum düşüyor gibi ☺️sizde de oluyor mu annem senin bünye zayıf o yüzden seni etkiliyordur dedi de ben beslenmeye dikkat ediyorum vitaminleri de alıyorum 🥲