tugbaoztrk normal korkma. Tabiki aşağı inmesi için önlemini al ama riskli tansiyon değil korkma🌸 bende de normalde 12/8 oluyor bazen 13/9 falan çıkıyor ama 14/9 ve ya yukarısı olmazsa korkulacak değil. Limon vs ile normal tansiyonuna döndürmeye çalış uzan korkma ve doktoruna bildir tansiyonunun çıktığını olur mu?