merhabamelek 2 saattır az az leke gelıyo bebeğim haraketlerını hıssedıyorum yarım saatte bir çok az bı sancı geliyo gdıyo hastaneye gtssemmi bıraz daha beklesemmı sizce kızlar
ttazeannee merhabamelek nişan olabilir hemen hastaneye gitmeyin sancıların kaç dk da geliyor süre tut bakalım
Kardelen120o merhabamelek doktorunuza danısin bence benim doktorum kanama yada suyun gleince direj beni ara demisti siz bi sorun derim
ttazeannee merhabamelek Doğumun başlaması için beş dk da bir gelmesi lazım hatta beş dk da iki üç kere falan sancıların arası çok daha ama doğum yakın olabilir