4,5 aylık bebeğim 4 gündür geceleri hiçbir şekilde uyumuyor çok ağlıyor. Artık ayağımda sallıyorum uyuyor 10 dakika sürmüyor tekrardan ağlıyor. Gündüz uykumuz 1 defa o da 2 saat. Uyku düzenimiz kalmadı. Acaba dişten dolayı mı diye düşünüyorum damaklarina bakıyorum belli birşey yok ama herşeyi ağzına sokuyor. Dişten dolayı böyle mi yoksa bir sorunu mu var acaba. Bu durumu yaşayan oldu mu doktora götürmelimiyim sizce??