cauuv1 selam Fatih beyin hastasıydım çok çok iyi bi doktor kötü bişey diyemem hakkında hem güler yüzlü hem işinin ehli şuan için de yeni gebeliğimde bi kaç defa gittim fakat artık doktorum farklı Bülent Kars o Fatih beyin de üstü bi doktor ilk doğumumu o yaptı sıfır ağrı ile sezaryen oldum o yüzdem yine ona gideceğim randevu bulabilirsem 😂 ama Fatih bey de cidden çok iyi