esolinaaaaa Kızlar braxton Hicks kasılmalarım çoğaldı bugün normal mi acaba ? Ağrım yok sadece karnım sertleşiyor
Arven-Doruk esolinaaaaa çogalıyor evet karın sertleşmesi de normal ancak sıklaşıp ritmik hale gelir ise doktorunuzu bilgilendirmeniz gerekir
Semihaoyku esolinaaaaa benimde 35 e girdik çoğaldı cumadan beri karnım taş gibi oluyo ortaya toplaniyo nefes alma zorluğu çekiyorum dinlenince geciyo ama gün içinde 1 den fazla oluyo akşam falan otururken kasiliyo sancı yok
Zeeyneep64_ Benim de aynı şekilde karnım 2 gündür sertleşiyor toplanıyor 34+2yim ama ağrı hissetmiyorum. Ama dün nst ye girdim ağrı cıktı serum verdi nidicart ilaç verdi yarın tekrar gidicem bakalım🥹 korkuyorum ben de
esolinaaaaa Semihaoyku o kadardan hiç bir şey olmaz canım ya günde 10 kez olabiliyor daha fazlasından bahsettim ben