Kardelen92 28+6 hafta oldum. Geceden beri tum vucutta sirayla kasinti oluyo dusa girdim gecmedi hic bir sivilce bi iz yok . Dun cok stresliydim o yaparmi bilmiyrm ne olabilir nasil gecer ara ara geciyo ama yine oluyo ilk kez basima geliyo
eminece93 Kardelen92 doktora gidin kan idrar bakilmasi lazim, gebelin kolestazi vs olabilirsiniz doktorum bana kaşıntı olursa söyle demisti onemli birsey herhalde kasinmak. Belki sadece hormonel. Ama gidin bence dus almissiniz gecmemis kuruluktan vs olamaz
Snbtsn Dr. unuza söylesin karaciğer enzim testi yapar eğer onda bişey çıkmazsa vücut kuruluğundandır gebelik-hormonal yani. Aynısı bnde de var çünkü
Kardelen92 Snbtsn yarin doktoruma soyleyim bakalim ne dicek cok tesekkur ederim . Suyla yikayinca az bi rahatlama oluyo ama gecmiyo bacaklarimda ve kollarimda daha cok kasinti
Minimalist03 Kardelen92 aynı durumdan muzdaribim sadece karın bölgemde kaşıntı var ben de yarın tahlil vereceğim dayanamıyorum birden bire kıpkırmızı oluyor kaşınıyor özellikle geceleri . Yıkadım hindistan cevızı yagı sürdüm iki saat sonra yine aynı malesef