Gg5348 oznursertt canım bana az geldi bide sanırım biraz büyükler mutlaka yenidoğan 0-3 fazlasıyla lazım çevremde de en çok söylenen çok sıvı kaka yaptıkları için çok hızlı kirleniyormuş
Zelihapekr Yetmezse duruma göre hemen tekrar alırsınız. Benim ilk hamilelikte çok hızlı büyüyo çok alma dediler. 6-7 takım aldım. Ama yavaş büyüdü yetmedi bi kaç takım daha aldım 😌
Zeyyno_ oznursertt Bende bu kadr bişey aldım kilosuna göre almaya devam ederim diye yeterli bnce bgun de doğum yaptım ,😄
Mervesoku oznursertt 10 tane zıbın 10 tane alt üst takım olarak daha iyi olur sanki.. çünkü sürekli kaka ypıyorlar kusuyorlar kıyafete geçebiliyor..
Suey Bana az geldi çünkü gerçekten günde bir kaç kez üstünü değişmek zorunda kaliyorsunuz iki parça minik kıyafet içinde ayrı makine açmaya değmiyor
huzunluponcik oznursertt hepsi 03 ise yeterli bence 3 6 alın alacaksanız görseldeki büyük durmuşlar zibin çok az en az 7 tane filan olmali