Kızlar 17+5 günlük hamileyim ilk gebelik. 16. Haftadan beri ara ara pıt pıt bir şeyler hissediyordum içimde ama bağırsak hareketi falandır dedim ama üç gündür çok arttı. Bugün de resmen çok güçlü bir hareket hissettim. İçimde döner gibi bir şeydi yani tam anlatamıyorum ama elimi karnıma koydum ve elimin altında bile çok net iki defa hissettim çok şaşkınım 🤭 ben 20. haftadan önce beklemiyordum bu normal mi? Benim oğlan çok mu hareketli acaba içerde en erken 18de hissedilir deniyordu ama ben resmen 16dan beri pıtır pıtır hissediyorum.