Oğlum bezi bırakalı 2 3 ay kadar oluyor aslında çok güzel alışmıştı gündüzleri çişi geldiğinde koşarak gidip yapıyordu gece de öyle uyanır çişim geldi derdi çocuk bi haftadır çok tuhaflaştı işemediği yer kalmadı koltuklara halılara hep işedi bir hafta içinde temiz kıyafetini giydiriryom 5 dakka sonra az az ıslanmalar oluyor sürekli pijama değişiyoruz normal mi bu durum bana bişe söyleyin hiç böyle yapmıyordu altını hiç ıslatmazdı çişinin geldiğini farkında değil sanki niye böyle oldu bide bezi bıraktık bırakalı asla don giymiyor çıplak geziyor eli hep orasında oynuyor orasıyla kıyafet giymiyor evde kriz çıkıyor napcam böyle olan varmı