Leylaaa_46 28 haftalığız bir kaç gündür bana öyle geliyordu baktıkça eşime sordum . Evet biraz dedi 🤭 neee şimden mi dedim diğer kızımda hiç sismemisti . Daha neredeyse 10 11 hafta var o zamana kadar nasıl olur Allah bilir 😄 sizin de şişti mi
betyy16 Leylaaa_46 biz de 28 haftalığız burnum tıkandı ve şişti ama neden oldu anlamadım söylüyorlardı bana saçma geliyordu başıma geldi 😄
Tutaste_ Leylaaa_46 iki kişik nefes alıyoruz ve daha fazla oksijen için kanllar acıldıgı ıcın boyle oluyomuş burda okumustum. Ben bide rizeliyim zten büyüktü sinirlerim bozuk 🤦😀
br2023 Leylaaa_46 Benim burnum hem büyümüş (normalde fındık gibidir🥲) rengi de kahverengi olmuş nasıl düzelck öyle 🤕
Leylaaa_46 Tutaste_ ahahaha 😂😂 sizin ki çarpı 3 olmuş . Neyse doğumdan sonra geçer inşallah Sıcaklardan mı diyordum ama Rize serin yeri demek ki ondan değil 😂
Tutaste_ Leylaaa_46 keşkee rizede olsamda soguk soguk yanmazfım vukadar yayldan inmezddim aşagı yayladada aşırı sisiyor tbi oksijenden 😀😀😀😀
Leylaaa_46 br2023 leke olmuş o zaman. Benimde boynumda var leke kahverengi olmuş . Doğumdan sonra düzeliyor