Zeyyno_ 40+1haftalik olmuştuk tam bu sabah erkenden geldi Oğlumm Normal doğum yaptım ikinci gebeliğimdi🥰 Sorularınız varsa alayım
Ayvareceli Sancılar dayılmayacak gibi mi? Benimde 39+5 ama ne gelen var ne giden sancı yok hiçbir şey yok. Naptınız? Allah sağlıklı mutlu bir ömür versin kuzucuğunuza🥰🌸