Burcuu0707 Skck son haftalarda kullanımı konusunda bilgim yok fakat hamileyken kullanabildiğimiz tek ilaç parol zaten parasetemol içermediği için bebeğe zararı olacağını sanmıyorum ama muhtemelen sezeryan yada normal doğum esnasında anestezi alınabilme ihtimalinden dolayı söylenmiş olabilir
GizemCanes 38+4 üm, çarşamba günü doğumum var ama grip olduğum için içiyorum ben de 3 gündür. Doktorumun bilgisi var. bir zararı olacağını sanmıyorum