Merhaba kızlar 35+4 haftalık gebeyim. Bebeğimde gelişim geriliği olduğu için riskli gebeyim . Dr günde en az 10 kere hareket edecek aksi halde gel dedi. Dün ve bugün bebek 2-3 kere hareket etti sizce acile gitmeli miyim ne yapabilirim ya da hareketleri çoğaltmak için neden böyle oldu acaba ? Bir de gitsem alttan muane edilir mi bu durumda?