Beybyi Kızlar kusura bakmayın hepinizde mi böyle mide bulanıyor kusuyorum ve zehir gibi bı tat ve sarı su çıkıyor bildiğiniz boğazım yanıyor midem ekşiyor ve bulanıyor çok zor geçiyor benim gibi olan var mı
Ahra Beybyi bende de öyle oldu safra ilk dört ay çektim sonra azaldı çok şükür vücuttan çıkması gerekiyormuş zaten fazlası zararlı ve hormonlardan dolayı fazla üretiliyor sanırım
Beybyi zelihayaman1 çok şükür toparlandım prilam kullanıyorum o benii iyi ediyor ayakta tutuyor koku hassasiyeti azaldı
Beybyi BetulMom Allah razı olsun çok şükür geçti bazen midem bulanıyor ama öncekine göre çok iyiyim tatile bile geldim 😀