Hanzadem Merhaba dün gece kahverengi lekelenmem başladı . Hemen acile gittik. Son adet tarihime göre 8 haftalık fakat ultrasonda 6 haftalık görünüyordu çok kaba olduklarından soramadımda ilk kez kontrol edildi. Daha öncesinde bir kürtaj var bu şekilde başladı 6. Haftada lekelenme Progestan kullandım buna rağmen hiç kalp atışı oluşmadan kürtaj oldu. Dün acilde kalp atışı var progestan kullan dedi. Çok sık lavaboya gitmeme rağmen her gittiğimde görüyorum. Salı günü randevu aldım :(
Leylaaa_46 Hanzadem leke fazla mı ? Benim de 4 gün sürdü ben adet olacağım sandım 4 gün sonra leke kesildi kanama gelmeyince test yaptım hamileymisim . Ama fazla değildi benim ki kahve akıntı gibi azdı
Asyaninannesi_ Hanzadem merhaba şuan kanama yuzunden şuan hastanede yatyorum parça parça kan ve adet kanina benzer kanlarim olfu cok fazla . Kahverengiye döndü 2 tane çok seker uzman doktor baktı kahverengi kandan korkma o onemli degil dediler . Bebeginde kalp atışı varsa etrafında ve kesede kan yoksa skntı olmaz sendede
myangelson Hanzadem düşük önleyici ilaç kullanırken kahverengi lekelenmeler gelmesi normal sayılabilir kırmızıya dönerse risklidir. Çünkü siz artık önlemini almışsınız geriye sürekli dinlenmek bol su içmek kalıyor içeride kalan kanlar geliyor olabilir korkmayın. Eğer dinlenmiyorsaniz dinlenin. Benim 9. Haftamda yaşadığım kahverengi lekelenmeden sonra doktorum 1 ay boyunca evde yatış verdi sadece tuvalete kalkmam için izin verdi. Yemekleri eşim işten gelince yapıyordu siz de öyle yapın lütfen
Hanzadem Leylaaa_46 ben zaten hamile olduğumu biliyordum 3 ağustosta pozitif çıktı testler. Evet devam ediyor malesef
Hanzadem Leylaaa_46 yani şöyle peçete tutuyorum anlamak için 5 dk yada 10 dkda bir lavaboya gittiğimi varsayarak bir parmağın üst bölümü kadar kahverengi akıntı şeklinde oluyor
Anneolsamkeske Leylaaa_46 merheba sze birşey sorabilir miyim lütfen,,, leke oluyordu dediniz ya hanı mesela ilişkiden sonra da o zamanlar döl de kahvemsi renk miydi yoksa şeffaf beyazımsı normal renk mi çok özür dilerim böyle sordugum için
Leylaaa_46 Hanzadem başka acile git yerleşme kanaması olmaya bilir 20 güne yakın olmuş olduğunu öğrendiğine
Leylaaa_46 Anneolsamkeske normal lekeydi akıntılı değil . O sıra ilişki olmadı adet olacağım diye bilmiyorum
myangelson Hanzadem mecbursun ama sürekli kalkıp iş yaparsan lekelenme devam eder. Bana doktor kesin katı kural koydu yani ben anlamam kocan mi yapar annen kayinvaliden biri mi gelir yapar napar bilemem çocuğun için yatacaksin demişti
BeriKeskin myangelson Merhaba aynı sorunları yaşıyorum son adet tarihime göre 8 haftalık ama geç döllenme sanırım 6 gafta uyumlu benimde dünden beti kahverengi lekelerim var özele gttim hemen kürtaj dedi devlete gttim kalp atışı yok dahs küçük bi hafta bekle polikliniğe gel dedi sizin kalp atış durumu nasıl oldu
myangelson BeriKeskin geç döllenme muhtemelen doğru demişler bekleyin biraz öyle gidin daha küçük olduğu için kalp atışı oluşmamış olabilir. O zamanlar kalp atışı vardı bizim 9. Haftamda başıma gelmisti düşük önleyici ilaç kullanıyordum. Özelde 7. Haftada gittiğimde kalp atışı görülmüştü. Bu hamileliğimde de 8. Haftada falan kalp atışı duyuldu ilk muayenede 5+4 haftalık dedi doktor 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi benim randevu alıp gitmem 20 günü bulmuştu öyle oldu bizde
BeriKeskin Merhaba aynı sorunları yaşıyorum son adet tarihime göre 8 haftalık ama geç döllenme sanırım 6 gafta uyumlu benimde dünden beti kahverengi lekelerim var özele gttim hemen kürtaj dedi devlete gttim kalp atışı yok dahs küçük bi hafta bekle polikliniğe gel dedi sizin kalp atış durumu nasıl oldu