Silan_Abdullah
Aile ve sosyal hizmetler bakanlığına bağlı sosyal hizmet merkezinden alacaksınız . Ayrıca çalışan bir anne iseniz sigortanın verdiği para ayrı ben tek seferlik doğum yardımından bahsediyorum bebeğinizin tc si ile gidin eşiniz de gitse olur