sevvalak -Eflin-1 Bende hamileyim oğlumun adı miran karnımdaki bebişte kız olursa mira koyacağız erkek olursa karan 🌸
Selma_yildiz -Eflin-1 1 oğlum var KeremAli şimdiki bebişim de kız nasipse İlayda Duru istiyoruz 🧿♥️ Allah herkese hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin🤲