Hemen heyecan yapmayın bence. Bugün takip edin, bazı günler daha sakin olabilir. Hareketin şiddetindense edip etmediği önemli.
2-3 saatte bir hareket etmeli mutlaka demişti doktorum. Ufak gerinme bile olsa harekettir. Benim de dün kıpır kıpırdı gece bile durmadı bugün biraz daha sakin.
Ama bugün hiç hareket hissetmezseniz doktora gidin tabii mutlaka.