4 ay önce şehir Hastanesi’nde doğumum oldu. Ben memnun kaldım. doğum odası sadece bana aitti. Ebeler sağolsunlar çok güzel ilgilendiler. Serviste hem tek hemde çift kişilik odalar vardı. Tek odada kalmak istediğimi söyledim kabul ettiler. Tek sorun doktorumu hiç kontrol zamanlarında ve doğum anında görmedim ebeler dogurttu.