TugceAktasTrk Kızlar sabah sezeryan olcam dualarınızı eksik etmeyin inşallah sağ sağlim oğluşumu kuçağıma alayım 💙
Gizem34 TugceAktasTrk inşAllah Canım hayırlısıyla kucağına alırsın ne güzel bi duygu bu gece nasıl uyursun 😍darısı bize inşAllah
Esrass TugceAktasTrk ay canım benim de sabah 10 da sezaryen olucam rabbim yardımcınız olur insallh bebeklerimizi sağlıcakla kucagimiza alırız insallh. açıkçası çok korkuyorum 😓ilk doğumum olucak
Laayla TugceAktasTrk gözünaydın Allah sağ salim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin sen de bana dua et doğurayım ben de artık 😂
TugceAktasTrk Gizem34 zaten uyku problemim vardı bu gece hiç uyku tutmaz inşallah sağ sağlim hepimiz bebişlerimizi alırız kucağımıza
TugceAktasTrk Esrass benimde ilk doğumum bnde çok heycanlıyım ve tabi korkuda var makat geliş olduğu için bebeğim meçbur sezeryan
Makbuss TugceAktasTrk Allah yatdmcnz olsn bende persmbe norml doguma gidiorm heyecan stres hepsini yasiorm sizde bende sag salim alalim kucagimza ins