aslaninannesi7 Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim. Hayatım boyunca hamburger pizza seven sürekli yiyen biriydim. Şimdi de çok zorluk çekiyorum yememek için. Hiç yemedim diyemem haftada bir yiyorum sizce zararı olur mu çok korkuyorum
eea aslaninannesi7 canım çektikçe yiyorum. Genelde ay da bir kez canım hamburger ister yiyorum valla :)
kindacute aslaninannesi7 Evde yapıp yiyorum şahsen çok zor da olmuyor yapması. Çok üşenirsem lavaşla yapılan pratik versiyondan pişiriyorum. En azından köftesinden emin oluyorum. Patatesi de zeytinyağında pişiriyorum. Evde de yapsam bu tarz karbonhidrat açısından yüksek gıdaları üst üste tüketmemeye çalışıyorum ödem ve kilo alımı açısından. Dışarıda da yenebilir elbette ama ayda bir iki falan tercih ederim
Kuzisko1 Ayda 1 yiyorum ve zararı olacağını düşünmüyorum ilk gebeliğimdede yemiştim sürekli yemiypruz sonuçta
mmedinestlms Bende daha yeni sipariş verdim canım çok çektiği için arada ayda bi kendimizi ve bebişi şımartsak bir şey olmaz diye düşünüyorum
MorKelebek54 aslaninannesi7 hep yedim cok sukur bisey de olmadi. Oaketli gida degil sonucta yine bilindik malzemelerle yapilan seyler. Tsbi her gun yenirse anneye arti kilolar yapar o ayri ayda bi iki yenmesinde sakinca olmaz bence ki ben avm de felan yemem disinda eve de siparis veriyodum ya da kendim yapiyodum ☺️ eger disardakilere guvenmiyosaniz hamileliginiz size sorun yaratmiyosa kendiniz de yapip yiyebilirsiniz ☺️☺️
denizleo09 Şekerim çıkana kadar bi güzel yiyordum ki :) Hamburger yerken ilk defa bu kadar keyif almıştım.Cola yerine ayran içiyordum, pizzaları da hep peynirli yiyordum. Tabi bu dediklerim ayda 1 anca. Şimdi hayal oldu
clpa Vallahi bende yiyorum. Annem ve eşimden gizli saklı. Kimsecikler yokken, sipariş verip götürüyorum. Allah affetsin 🫡
97-Mucize aslaninannesi7 ben bu tarz fast food ların herhangi başka yemek meyve sebze yemeyip vitamin mineral protein dengesini gözetmeksizin sürekli bu yiyecekleri tüketince zararı olacağını düşünüyorum sonuçta hasta değiliz hamileyiz karnımızdaki de bir insan bizden başka bir varlık değil sonuçta. Eğer ki günlük ihtiyacın olan yapıtaşlarını tüketmeyip vücuduna sırf karbonhidrat sokarsan gereksiz kilo alımı yaşarsın Allah korusun gebelik şekeri tansiyonu vs çıkar. Bebekte hiçblrşey olmaz sadece kilo alamaz fazla. Bu bizim doğamızda var o her halükarda senin depolarından hüp diye çeker ihtiyacı olan herşeyi.
Meltemm21 aslaninannesi7 normalde bende çok seviyorum hamileliğimin başında yiyordum en son hamburgerden iğrendim daha yiyemedim