36 haftalık gebeyken muayene olmaya geldiğimde rahim duvarımın inceldiğini söyledi doktorum alalım dedi NST ye girdiğimde çok hafif sancılarım cıkmıstı doktorum alalım yarın gel dedi cok durmayacak bu gidişle dedi ama biz eşimle kabul etmedik hem 36 haftalık küçüktü daha serumla sancımı durdurabildi biraz hastaneden çıktığımda inanılmaz bel ağrısı çekiyordum 3 gün o ağrıyı cektim sonuç 36+3 günlükken gece kanamam oldu apar topar hastaneye geldik saat 04:20 sonuç 05:43 te oğlumu sağsalim kucağıma aldım biraz küçük doğduk ama hamd olsun sağlıklıyız Rabbim herkesi bi avazda kurtarsın sağlıkla sihatla kucaklarınıza almak nasip etsin 🙏🏻♥️ buğün taburcuyuz