Kızlar bu haftaya kadar hep belirtisiz geldim. Geçen salı günü kontrolüm vardı çarşamba-perşembe günü kasık + arada vajinada ağrım başladı. Uyurken bazen sağa sola dönerken, koltuktan kalkarken zorlanıyorum bu çarşamba tarama için yine gideceğim ama normal mi ilk defa belirtim olunca anlayamıyorum normal mi değil mi😳