Tugba220 yenidoğan daha küçük oluyo 0-3 aya göre, hiç almamazlık yapma ama yenidoğan bikaç tane zıbın ve 2-3 tane takım alabilirsin. Yenidoğanlar genelde standartta 50 cm boya göre oluyo. 0-3 aylık 4-5 takım, 3-4 tulum ve 10 tane falan zıbın alabilirsin. Çok çabuk büyüyo 3-6 ay al diyenler olur muhtemelen ama her bebek aynı şekilde olmuyo zamanla ihtiyaca göre de alabilirsin zıbın vs .